سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمایندگی تعمیرات و خدمات پس از فروش سامسونگ

نمایندگی تعمیرات و خدمات پس از فروش سامسونگ

به نقل از ایلنا 

 

در این مطلب قصد داریم به معرفی و بررسی ویژگی های تعمیرگاه مجاز دیبا پشتیبان ایرانیان بعنوان نمایندگی تعمیرات و خدمات پس از فروش لوازم خانگی سامسونگ بپردازیم.

هنگامی که دستگاه سامسونگ شما خراب می شود، مطمئن ترین مرکز برای تعمیرات دستگاه شما، مراکز خدمات پس از فروش و نمایندگی تعمیرات سامسونگ می باشد. شما می توانید با نزدیک ترین شعبه و نمایندگی به محل سکونتتان تماس بگیرید و از آن ها راهنمایی بخواهید تا در نهایت مشکل دستگاهتان به بهترین شکل ممکن و با کمترین هزینه ی ممکن بر طرف شود.

همچنین این نکته بسیار حائز اهمیت است که تعمیر دستگاه هایی همچون یخچال، اجاق گاز یا وسایل ضروری منزلتان، هرچه سریع تر تعمیر شود تا زندگی شما با مشکل مواجه نشود و هزینه ی زیادی روی دستتان نگذارد. همچنین این نکته نیز مهم است که دستگاه شما بعد از تعمیر شامل گارانتی شود. شما می توانید تنها با تماس با یک مرکز معتبر به این اهداف برسید. در نتیجه در انتخاب نمایندگی تعمیرات باید نهایت دقت را به خرج دهید.

دلایل تمایز مجموعه دیبا پشتیبان ایرانیان نسبت به سایر مراکز تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ

  1. دیبا پشتیبان ایرانیان یک نمایندگی مجاز تعمیرات و خدمات پس از فروش ساموسنگ در تهران می باشد. این مجموعه بیش از 10 سال سابقه ی فعالیت دارد. و تمامی پرسنل آن بسیار با تجربه و حرفه ای می باشند.
  2. این مجموعه دارای پشتیبانی 24 ساعته می باشد. یعنی در هر ساعت از شبانه روز حتی در روز های تعطیل، آماده ی پاسخگویی و ارائه ی خدمات تعمیرات و اعزام تکنسین به محل می باشد.
  3. این مرکز تمامی خدمات ارائه شده ی خود را به صورت کتبی و برای مدت 6 ماه تا 1 سال گارانتی می کند. بنابراین هیچ نگرانی در رابطه با خرابی دستگاهتان وجود نخواهد داشت.
  4. زمان اعزام تکنسین به منزل یا محل کار شما، بر اساس درخواست شما صورت می گیرد. اما به صورت کلی، تکنسین ها این آمادگی را دارند تا بعد از تماس شما در کمتر از یک ساعت خودشان را به منزل شما برسانند.
  5. تا جای امکان تکنسین ها سعی می کنند تا قطعات خراب در دستگاه شما را تعمیر کنند تا از لحاظ اقتصادی هزینه ی زیادی را متحمل نشوید، اما در صورتی که قطعه به شدت آسیب دیده باشد و امکان تعمیر قطعات وجود نداشته باشد، حتما از قطعات یدکی اورجینال استفاده می شود. همچنین قطعات نصب شده روی دستگاه شما شامل گارانتی کتبی 6 ماهه خواهند شد.
  6. تکنسین های این مجموعه به صورت سالانه آموزش های تخصصی جدید در رابطه با آخرین تغییرات در دستگاه های سامسونگ را با بالاترین استاندارد ها آموزش می بینند. و تمام جزئیات دستگاه های سامسونگ را به خوبی می شناسند و به راحتی می توانند ایراد دستگاه را تشخیص دهند و آن ایراد را در کوتاه ترین زمان ممکن بر طرف کنند.
  7. نرخ تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ در این مرکز، بر اساس نرخ مصوب اتحادیه محاسبه می شود. بنابراین دستگاه شما با مناسب ترین قیمت ممکن تعمیر می شود.
  8. تعمیرات دستگاه هایی همچون یخچال ساید بای ساید، کولر گازی اسپیلت، یخچال فریزر، داکت اسپیلت، چیلر، ماشین لباس شویی، ماشین ظرف شویی، اجاق گاز، هود، تلویزیون در منزل مشتری انجام می شود و نیازی به حمل و نقل و مشکلات مربوط به حمل نقل وجود ندارد.
  9. تعمیرات دستگاه هایی همچون جارو برقی، جارو شارژی، سینمای خانگی، دی وی دی پلیر، دستگاه تصفیه هوا و... در کارگاه تعمیرات این مجموعه تعمیر می شود. همچنین برای راحتی شما عزیزان می توانید از پیک ویژه ی شرکت نیز استفاده کنید تا زمان زیادی را برای آوردن دستگاه به کارگاه تعمیرات، صرف نکنید.
  10. شما می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهاد های خودتان را از طریق شماره تلفن های درج شده در این صفحه، واتس اپ، تلگرام، اینستاگرام، ایمیل و... در هر ساعت از شبانه روز با در میان بگذارید.

چرا باید تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ را به نمایندگی های رسمی آن بسپاریم ؟

برند سامسونگ برای تولید محصولات خود از فناوری و تکنولوژی پشرفته ای استفاده می کند، در نتیجه در صورت خرابی دستگاه های سامسونگ، عیب یابی یک کار دشواری می باشد. همچنین اگر تعمیرات دستگاه های سامسونگ شما توسط افراد بدون تخصص یا افراد بی تجربه انجام شود، می تواند آسیب جدی به دستگاه وارد کند. و در نتیجه ممکن است دستگاه شما برای همیشه خراب شود.

اما افرادی که در نمایندگی های معتبر تعمیرات محصولات سامسونگ مشغول به فعالیت هستند، تجربه ی کافی و تخصص لازم را بر خوردار هستند، و می توانند تمامی ایرادات فنی دستگاه شما را به خوبی بر طرف کنند. زیرا آن ها دانش آموخته در زمینه ی تعمیرات انواع محصولات سامسونگ هستند، بنابراین شما می توانید با خیال راحت به این مراکز اعتماد کنید و تعمیرات دستگاهتان را به آن ها بسپارید.

رضایت مشتریان

یکی از مهم ترین ملاک ها برای ادامه ی کار و محبوبیت یک مجموعه، راضی بودن مشتریان از خدمات یک مجموعه می باشد. قطعا اگر مجموعه ای وظیفه ی خود را به درستی انجام ندهد، هیچ وقت پیشرفت نمی کند و ماندگار نخواهد بود. یکی از افتخارات مجموعه دیبا پشتیبان ایرانیان، تامین رضایت مشتریان و ارائه ی خدمات پس از فروش بسیار با کیفیت می باشد.

این مجموعه بسیار قدیمی می باشد و تکنسین های آن با تجربه و متخصص هستند و پیچیده ترین آزمایشات را به خوبی گذرانده اند و در پیشرفته ترین کلاس ها شرکت کرده اند. همچنین این مجموعه تمامی مجوز های لازم برای تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ را دارا می باشد. و بر اساس نظر سنجی هایی که بعد از تعمیرات دستگاه، از مشتریان گرفته می شود، توانسته رضایت بسیار بالای مشتریان را کسب کند و این رضایت بسیار بالای مشتریان یک افتخار برای این مجموعه و مسبب پیشرفت های بیشتر برای این مجموعه می باشد.

و در آخر اینکه برای ارتباط با نمایندگی تعمیرات سامسونگ دیبا پشتیبان ایرانیان می توانید به وب سایت این شرکت به آدرس www.samsungposhtiban.com مراجعه نمایید.